Enrolment options
วิชาเศรษฐศาสตร์สื่อสารดิจิทัลสำหรับชุมชน
ภาคเรียนที่ 1/2566
Economics of Community Digital Communication
แนวคิด หลักการ บทบาทและความสำคัญของการสื่อสาร การพัฒนา บทบาทของการสื่อสารและการทำการตลาดสำหรับชุมชน รูปแบบเพื่อการประชาสัมพันธ์ทำการตลาดด้วยช่องทางดิจิตอล การวิเคราะห์ต้นทุน การประเมินมูลค่าของการสื่อสารทำการตลาดและจัดทำแผน กลยุทธ์การตลาด ผ่านกรณีศึกษาอย่างมีประสิทธิภาพสอดคล้องกับความต้องการของท้องถิ่น
conceptual principles and of marketing and communication process. The role of the marketing and communication media for development. Public relations digital marketing channel form for communication evaluation and effectiveness. Cost analysis for communication. A case study efficiency approach to marketing and marketing strategy in keeping with community.